Център за опериране на игри в STILLFRONT GROUP
Първа фаза: Начало на пътешествието

КАК ЗАПОЧНА ВСИЧКО
Siege: World War II е известна мобилнa стратегическа картова игра, която се развива в реално време, разработена през 2018 година от американската компания Simutronics, разположена в Сейнт Луис, и публикувана от Imperia Online JSC през 2020 г. Синергиите между нашите студия в такива копродукциите дават възможност за стартиране и промотиране на игра от световна класа.
НОВИ ВЪТРЕШНИ АКТУАЛИЗАЦИИ
Имахме подобно MMORTS заглавие през 2008 г., наречено Global Wars, симулирана паралелна вселена, където има съвременни икономически, политически и военни системи и технологии за развитие на региони и завладяване на други. Днес петнадесет от нашите най-добри професионалисти са отговорни за непрекъснатото развитие и усъвършенстване в Siege: WW2, за да доставят качествено съдържание на играчите ѝ.
Екипът добавя нови актуализации, турнири и модули на седмична база, поддържаме играта на печалба и планът ѝ за развитие винаги приоритизиран с нови. За една година утроихме приходите, като добавихме най-добрите монетизационни методи в играта. Не загубихме DAU, дори го увеличихме, нямахме допълнителни разходи и намалихме текущите такива. Само за 2020 г. Siege: World War II имаше 19 нови актуализации, всяка с различни новости и беше четири пъти на челни позиции в Apple App Store и Google Play Store.
ОПЕРИРАНЕ НА ИГРАТА
Въведохме реклами в играта като нов монетизационнен модел. Тъй като ние сме изцяло отговорни за любимата ни Siege: World War II, добавихме 15 допълнителни езика, като съпътстваме и се грижим активно за нашите играчи, което заедно предпостави това играта да се превърне в една от най-добрите стратегически игри на Apple App Store и Google Play Store.
ПОДДЪРЖАНЕ НА ИГРАТА
За една година и половина дадохме на Siege: WW2 нов облик и тласък, благодарение на това, че по креативен начин поддържаме играчите щастливи и им даваме ново вълнение в играта. Наскоро добавихме опцията за промяна на аватар с много различни генерали, измежду които играчите могат да избират, един от тях е генерал-майор Джордж С. Патън.
Втора фаза: Външният ни успех

КАК ЗАПОЧНА ВСИЧКО
Crush Them All е RPG idle-игра шедьовър, разработен през 2017 г. от Godzilab, топ студио за разработка на игри в Лос Анджелис. През 2021 г. играта стана част от портфолиото на Империя Онлайн и ще бъде публикуван и управляван от нас.
ВЗИМАЙКИ ИГРАТА ПРИ НАС
Crush Them All e неповторима комбинация от геймплей механика и добра прогресия на героите. Екипът, който сме сформирали за играта, са 15 от най-силните ни програмисти, гейм дизайнери и QAs. Няколко седмици след придобиването играта имаше нова версия пусната и всеки играч получи куп промоции на Flooz, благодарение на екипната работа между двете студия.
ОПЕРИРАНЕ НА ИГРАТА
Когато играта дойде в нашите ръце, първото нещо, което екипа започна да прави, беше внимателно да проучи кода на играта, така че да сме напълно наясно как работи всичко. Разбира се, това не ни попречи да разработим вече нови ъпдейти и модули, за да направим играта още по-приятна. Наблюдавахме активността на играчите по време на различни събития в Crush Them All през последните няколко седмици, което ни позволи да се насочим към различните модификации, които могат да се направят, за да се повиши не само представянето, но и да се отговори на исканията на играчите!
Както знаете, прехвърлянето на игра не е нещо, което се прави за една нощ, така че докато някои от разработчиците работят по този случай, други подобряват графиката на играта, като спазват основния арт на играта, което е и едно от най-добрите и най-любимите ни аспекти от Crush Them All. Това позволява за по-бързото разработване на актуализации и нови версии, равнявайки се на повече ежедневни турнири и PvP събития. Активно разговаряме с общността в Discord канала, където дискутираме самата игра, актуализации и коментираме подобрения в качеството ѝ на живот и промени в баланса.
ГРИЖА ЗА ИГРАТА
Знаем как да направим играчите си щастливи, знаем как да го постигнем и с тези на Crush Them All. Колкото повече играете, толкова повече ще видите. Crush Them All е първото заглавие, придобито от Stillfront, но не и последното! Все още сме в търсене на страхотни игри, които да бъдат управлявани от нашето студио, Империя Онлайн, тъй като оперирането на игри е заковано в ядрото ни като разработчик и събраните знания през годините утвърждават това.